Foglalási problémák kezelése
A lenti mezőben az e-mail címed megadásával a foglalási folyamat bármely részét folytathatod. Ha már kitöltötted a foglalás űrlapot, az e-mail címed alapján újra megkapod az időponthoz tartozó értesítő vagy aktiváló levelet attól függően, megerősítted-e már a kért időpontot vagy még nem.
Ha már megpróbáltál foglalni, de nem kaptál róla megerősítést kérő e-mailt
Ha lefoglaltál egy időpontot, de nem érkezett meg a megerősítő linket tartalmazó e-mail, ellenőrizd az alábbiakat:
- Nem került-e a spamek közé a levél? Lépj be a levelező felületre (amit használsz, gmail, citromail stb.), és ellenőrizd a kéretlen levelek mappát, előfordulhat hogy a szolgáltató szűrője ide dobja a levelet. Ha kliens programot használsz (Outlook stb.), ott is ellenőrizd, nem annak a szűrőjén akadt-e fent a levél. Előfordulhat, hogy olyan vírusírtót használsz (pl. NOD), aminek szintén van saját spam szűrője, az is létrehozhat a levelezőprogramodon belül saját spam mappát.
- Eltelt már legalább 1-2 óra? A levelezőszolgáltatóknál néha előfordul, hogy ennyi idő is eltelik, mire megérkezik egy levél (a Citromail problémás szokott lenni).
- Biztos jól adtad meg az e-mail címed? Mindenkivel előfordul hogy elír egy betűt.
Ha már megerősítetted a foglalásod
Ha már megkaptad a megerősítő linket tartalmazó e-mailt és rá is kattintottál a foglalás megerősítésére, a rendszer lefoglalta számodra az időpontot, és erről egy újabb levelet kellett kapnod. Ha megadod az e-mail címed, ezt a levelet is kiküldi a rendszer újra.
Aktivációs e-mail újraküldése ill. foglalás ellenőrzése
Ha újra szeretnéd kérni a megerősítő linket, vagy a foglalásod adatait tartalmazó e-mailt, add meg a foglalás során megadott e-mail címedet, és a rendszer újraküldi!
Ha ezek egyike sem segített, vedd fel velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk. Elérhetőségek itt.